onsdag 23 juni 2010

Mitt nya schema samt mitt nya liv

Jag har fått lite finess på livets glada & lata dagar. Fick ett schema på jobbet. Visserligen enbart för en vecka men ändå. Det ger ju lite mer struktur. Och om inte annat gör det väl mamma överlycklig. Tror hon väntat mer än mig på schemet. Eftersom det är henne jag ringer varje gång jag blir rastlös. Kanske ett tecken på att hon vill att jag inte ska ringa så ofta eller på att hon vill få ner min telefonräkning.

Mitt veckoschema!

onsdag 23/6 12-19
torsdag 24/6 10-17
fredag 25/6 ev förmiddag
lördag 26/6
söndag 27/6
måndag 28/6 14-21
tisdag 29/6 10-18
onsdag 30/6 17-22

2 kommentarer:

  1. Hej tjejen!

    Vet att du efterlyst uppdatering på vår blogg och nu har jag fått lite fart igen. Fart har det också blivit på husmåleriet - gå in och titta får du se. Snacka om att det rycker i pysselnerven! :O)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Så skönt att tillvaron ordnar till sig lite. Lagom med jobb och lagom med ledighet...
    många kramar från en överlycklig mamma

    SvaraRadera