onsdag 23 juni 2010

Shutter Island

Leonardo DiCaprio sitter här hos mig om än i "affischform" så ändå bredvid mig.
Shutter Island har kommit till butiken. Jag är förvånad över att det inte uppstått någon rusningstrafik? Nu skulle jag vilja att avståndet mellan pappa och mig inte var lika långt. om de tre timmarnas bilfärd kunde förvandlas till 10 minuters gångavstånd. För detta är en film som man ska se med pappa. Men jag får baka in mig i alla kuddar och blunda om det blir för läskigt.
Så får pappa också lov att unna sig en slapparkväll i soffan så vi kan diskutera filmen efteråt.

Jag är också riktigt nyfiken på den nya filmen med Mel Gibson i huvudrollen, Edge of Darkness.

1 kommentar:

  1. Ni kanske kan titta på den tilsammans när du kommer hem nästa gång... om du kan vänta:)
    Jag läser en bok under tiden eller löser ett korsord eller en soduko:) eller spelar ordspelet på datorn:)

    SvaraRadera