måndag 28 juni 2010

Alla jublar i Motala och oavsett väder ska jag bada

På torsdag kommer jag hem. Så alla i Motala åtmisntone nära och kära till mig, åtminstone mamma och pappa, åtminstone jag jublar över min hemvisit.
Och jag ska bada oavsett väder. Jag lovar. För de senaste dagarna har jag varit så sugen på Varamon och att bara få springa i och doppa mig. tror mig som veteran motalbo vill man inget heller när man inte kan. Och i helgen kanske jag till och med går längre ut än knähöjd. Hajarna får hålla sig undan så jag kan ta några simtag, de kan komma tillbaka när jag åkt hem till Nybro igen.

2 kommentarer:

  1. Vi jublar såklart allihop över din hemvisit! Speciellt jag som missade dig på Öland.... Hinner ni komma hit och äta lite mat någon kväll kanske? Hur länge stannar du? Kram!

    SvaraRadera
  2. Kul att du kommer hem, jag har badat massor. Igår var det jätteskönt i vattnet. På lördag ska det bli 35grader varmt så då tror jag du kommer bada oavsett hajar;)

    SvaraRadera