fredag 6 november 2009

Johanna var rasande och tjutfärdig

Ringde upp mina fastighetsskötare idag eftersom de aldrig dök upp i tisdags. Och nu orkade jag inte fesa och var snäll längre. Så när de sa att det inte fanns någonting att göra åt att det lägger ut massa vatten när man duschar. sa jag att jag får ringa till fastighetsägaren och fråga vad vi ska göra för de kan inte rinna ut en massa vatten som rinner ner mellan golvet och tröskeln, så blev det lite annorlunda, då lät det istället så att de skulle komma upp och kolla, på det men det enda det kan göra är att lima fast den i så fall och de tycker inte dem är bra för då kan man inte lyfta på den. men varför ska jag göra det, det finns ju inget skäl till om inte vattenet läcker ut.
Sedan fick jag fnatt, när de påstod sig varit här flera gånger i tisdags.
Till slut skulle de komma nya på måndag, för fredagar är ju för jobbigt, då vill man ju vara ledig. Jag tror Nybro är i behov av nya fastighetsskötare!

1 kommentar:

  1. Du får ta det lite lugnt och inte vara så upprörd när du skriver...då hoppar ord och bokstäver lite hur som helst:)
    Akta så inte stavningspolisen dyker upp igen!
    Vilken tur att Mariette klarade sig kvar i kväll, Erik och Tove var bäst
    tycker vi i Motala

    SvaraRadera