fredag 6 november 2009

Första körlektionen i Nybro

Nu har jag haft min första körlektion här i Nybro med Tages. Jag var skitnervös innan men det gick jättebra, kunde inte gått så mycket bättre. Fick lite nya tips och självklart är de så att "Tage" har sina metoder. Men dock var vi lite fundersama på gamla Trafikskolans upplägg, där jag kört drygt 20 lektioner men enligt "papret/körintyget" inte blivit godkänd på en annan. Så det papret var inte till någon hjälp alls, vilket innebär att vi måste göra om allting. Men vi kom överns om att vi snabbt bara ska kolla av allting, och se vad som är heltklart eller vad jag behöver jobba mer på.

Så nästa fredag har jag lektion igen och därefter måndagen därpå och sedan bokar vi in fler lektioner efter det och beroende på hur det gått.

1 kommentar:

  1. Det låter som om du får lite mer stöd och hjälp av körskolan där nere än vad du fick här hemma - så snart har du nog ditt körkort!
    Vad du tar tag i saker...BRAVO!

    SvaraRadera