torsdag 5 november 2009

Jag kommer blir träningsnarkoman

kanske är jag redan på god väg? Var och tränade idag igen, så jag är så stolt över mig nu har jag tränat 3 gånger den här veckan. Idag var det medelpass jympa. Fasen jag höll på at svimma det kändes som om jag skulle dö. Samtidigt som man känner så jäkla bra efteråt och hör & häpna jag tycker även det är ganska roligt.

Mamma och jag kom fram till en teori tillsammans över Skype för bara några sekunder sedan. När man flyttat, och allt är nytt och man har lite hemlängtan och så börjar man träna och träna och träna. Kanske stämmer det. Jag har visserligen inte alls mycket hemlängtan längre. Jag är ju hemma hos mig liksom. Men mina dagar är ganska toma så då är det bara skönt att få dra till träningen, trodde aldrig jag chocklad och film älskaren Johanna skulle säga det.
Men här det svart på vitt. Yes jag har blivit träningsgalen.

1 kommentar:

  1. Vad duktig du är...jag sackar efter, just nu har jag inte varit på spinning på hur länge som helst - jag är glad över att jag kommer iväg en gång/vecka. Men det ska bli bättring!
    kram mamma

    SvaraRadera