söndag 30 augusti 2009

Imorgon drar det igång

Imorgon drar plugget igång, då börjar det på riktigt.
Jag tycker det ska bli superroligt samtidigt som fjärilar börjar bildas i magen på mig.
Men det är ju så det ska vara. Med andra ord skräckblandad förtjusning!

Mormor och morfar har börjar rulla hemåt, eller ja det har rullar i snart tre timmar. Tror jag.
Kändes lite konstigt att säga hejdå, jag har fortfarande inte vant mig vid att det inte längre cykelavstånd mellan oss. Jag har haft en jättetrevlig helg!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jisses vad mycket fina och huslig saker du har fått - snart är lägenheten full! Skönt att se att micron är på plats så du kan göra popcorn - ställ dom inte bredvid fläkten bara. Eller så gör du det så du får använda nya dammsugaren! Perfekt.

    Tvättstugan verkar ju vara sådär...

    Ja, det är några mil mellan Kalmar och Motala, men bara ett telefonsamtal bort....

    Kram Linda

    SvaraRadera