lördag 29 augusti 2009

God mat med härligt sällskap

Idag var mormor och morfar och jag och åt mat på Nybros kinarestaurang. Mormor tyckte vårrullen var kanon. Och alla fick vi en ny favorit, strimlad biff med chasewnötter och någon sås som jag inte kommer ihåg namnet på. Supergod smak. Den får en stark rekomendation!

Vi var även inne på IKEA i Klamar idag och kollade lite. Vi hittade en fin dörrmatta som jag fick av mormor och morfar. Den blev ännu finare hemma hos mig, kommer bilder.

Sedan åkte vi på en liten roadtripp på Öland. Via en slump när vi skulle åka och kolla på ett hus som mormor och morfar hade hyrt någon gång under 70-talet, hittade vi Ö&B precis mitt emot huset de hade hyrt, som för övrigt stod kvar. På Ö&B hittade vi en liten smidig dammsugare som jag fick av mormor och morfar. De skämmer bort mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar