torsdag 12 maj 2011

På chipsjakt

Idag har jag letat ihjäl mig efter Estrellas Barbque chips i hela Nybro, var först på Lidl, sedan Willys, sedan Coop och sist på Kvantum utan något lyckat resultat. Och jag som skulle lycksa till det framför schlagern och var så nöjd med att jag kommit på någonting som jag var sugen på även om det idag råkade vara någoting ur kategorin onyttigt. Idag har annars varit en sån där äckeldag då jag inte är sugen på någotning och fick tvinga i mig både lunch och frukost. Vad jag ska hitta på att mumsa på nu ikväll får vi se....

1 kommentar:

  1. Är lycksa ett släktord till lycka? - det var en klurig språkupptäckt. Det är inte för inte du läser till journalist...:-)
    mamma språkpolisen och stavningsivraren(stackare som vuxit upp med en sådan)

    SvaraRadera