torsdag 12 maj 2011

Och så gick jag på det igen...

Telenor fick mig på fall, Igen, tack vare en hjälpsam och charmig Daniel i kundtjänst.
Jag ringde in angående krångel med att ta emot och skicka mms, och la på behjälpt och med en ny telefon på väg och inte vilken som helst, nämligen en vit iPhone4.
Jag som avskyr värstingtelefoner och krångel. Men Daniel var så trevlig, hjälpsam och charmig och försäkrade mig om att jag skulle kunna hantera den nya telefon utan problem och dessutom kunna utöva mitt fotointresse oftare eftersom den har en riktigt bra kamera. Och så skulle det ju vara så snyggt med en vit telefon i sommar eftersom jag klagade lite över dessa svarta krånglande maskiner när jag ringde.

Sagt och gjort, nu är jag med iPhone!

1 kommentar:

  1. Inte trodde jag att du var så lättpåverkad:-)
    kram mamma

    SvaraRadera