onsdag 18 maj 2011

Jag har sett en massa som jag vill ha

i butiken karamellen i Nybro som har en massa fint till köket och så har jag hittat lite till bebben. Men vill se så hyllan kommer upp först och det blir som jag tänkt sedan kan jag handla detaljerna. Jag har även sett fina gardiner på IKEA till köket som jag är sugen på och så vill jag gå in och kolla i den fin fina barnbutiken i Kalmar som ligger vid stortorget. Tänk att jag inte varit inne där än men tur är väl det för annars hade jag nog bränt plånboken....
Men nu så i helgen kankse Stina vill in till stan och shoppa lite med storasyster....

3 kommentarer:

  1. Det blir säkert en tur in till Kalmar!

    SvaraRadera
  2. Kan du inte lägga in lite bilder på nya lägenheten?

    SvaraRadera
  3. Tyvärr hann vi ju inte med någon tur in till Kalmar - att flytta tar sin lilla tid:-) men nästa gång så...
    kram mamma

    SvaraRadera