onsdag 18 maj 2011

Gänget är på G och flytten närmare sig Äntligen

Imorgon kommer halva flyttgänget, då kommer nämligen mormor, morfar och farmor ner.
Jag håller på och packar och ska packa det sista ikväll och imorgon. Nu vill jag bara flytta för jag är rätt så trött på att känna att jag bor i en flyttkartong där Lidlkassar där över golvet, köksskpåen stirrar tomma, ingenting finns längre på sin plats och Persbrandt är nedpackad. Men nu är det bara de svårare grejerna kvar, dom som jag inte riktigt vet hur jag ska packa eller om det bara är lättast att ta dem som det är, tur att hjälp är på väg.

1 kommentar:

  1. Det är tur att flyttexperterna snart anländer och kan hjälpa till med de svårare grejerna... Skönt att höra att en del städning redan är avklarad... Ses imorgon!
    kram mamma

    SvaraRadera