tisdag 15 mars 2011

Listor

Idag har jag redigerat astrot till nummer fem, varit på systemet och handlat till mingelfesten, käkat lunch, frukt, skickat ut vinster till vinnare av korsordet, och jobbat på listan 365 saker du måste göra innan du dör. Ni får gärna skicka tips på saker ni känner att ni måste göra innan ni dör så kanske jag lägger till dom på listan om de passar eller inte redan ligger där...

Jag har även mellan uppgifterna filat på mina egna listor, på saker som behöver införskaffas till lilla bebisen som fortfarande inte vill sparka, även om det idag efter frukost kändes som en liten racerbil for omkring inne i magen... hmm....

Har även börjat fila på namnlistor, gjort en för pojknamn och en för flicknamn men jag lär hinna ångra mig tusen gånger och tusen gånger igen och igen....

3 kommentarer:

  1. Du kan ju kolla på eric och mackans program på 6:an 99 saker man måste göra innan man dör...kanske kan ge lite tips:)

    SvaraRadera
  2. Ok; vad vill man göra innan man dör - lära sig yoga??? träffa någon berömdhet (kan dock inte komma på vem)??? vinterbadat i en vak??? slagit hole in one??? tagit kontakt med någon gammal barndomskamrat som man inte träffat på väldigt länge??? sparat ihop en miljon - satt sprätt på en miljon??? skrivit en roman eller åtminstone en novell??? kysst kaba-stenen??? irrat runt i labyrinten i Knossos (finns det en labyrint som man kan irra runt i???)löst någon klurig gåta (som tex__?__)???
    Mest frågetecken men kanske något uppslag som går att utveckla!
    Go´natt från en trött mamma

    SvaraRadera
  3. Sebastian är ett fint namn. Jättefint är det. Vi har en babysitter du kan få. Finns mer, hojtar när jag kommer på vad. Kram

    SvaraRadera