fredag 18 mars 2011

Fredagsfika och snart helg

Idag var jag nere och handlade lunch på prisextra, goda revben, mums. Inte lika goda som de Pia och jag åt härom kvälle, men goda för en fredagslucnh. Pia bjöd ut mig på middag på Texas Long Horn i onsdags. Jättegod och ett trevligt ställe även om Pia och jag blev lite diskriminerade på grund av vårt kön när vi försökte få kontakt med servitrisen. Alla andra såg våra försök till kontakt inclusive killgänget som trodde vi försökte ragga och log brett mot oss.

Nu är det snart fredagsfika på jobbet, och sedan ska jag googla vidare om varför kvinnor blir kära i fiktiva män och sedan ska jag hem och på vägen gå förbi hemköp och handla världens godaste chips. Det är ju fredag och Lets Dance och nu gäller det - alla måste rösta på Jessica och Kristjan så att de inte åker ut.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag förstår att lyckan är på topp när Jessica och Kristjan tog sig till final. Jag höll faktiskt en tumme för dem oxå:-)
    kram mamma

    SvaraRadera