torsdag 4 november 2010

Flopp eller flipp? Suce eller dunderbrak?

Igår firade/tröstade vi oss med kebab alt gyros alt kycklingspett efter radiosändningen.
Fem minuter innan sändningen var ingen av oss i studion.!!! Så jag tycker ändå att det gick hyfsat, fick godkänt, i alla fall med tanke på att vi var ute i sist sista minuten.

Lyssnade ni? Då får ni gärna komma med synpunkter på om det var rörigt, svårt att hänga med? Förstod man Slänggungan? Var det svårt/lätt att hänga med? Eller var det världsklass på programmet? Vad var bra? Minre bra/dåligt?

Igår upptäckte jag också att det är ett stort hål i mina skor. Under hälen. Så igår morse när jag gick till tåget i spöregn hade jag ugefär en liter vatten i skon och genomsura strumpor. Usch!
Det går alltså inte att ignorera när skorna börja gå sönder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar