onsdag 3 november 2010

Dålig uppdatering, sovmorgon och radio

Jag skyller på långa dagar i plugget när det kommer till den dåliga uppdateringen på bloggen.
Så mycket att göra att jag inte ens hinner blogga. Puh!

Idag tog jag dock och unade mig lite skön sovmorgon. Fast jag sov inte bort tiden i sängen som jag hade först tänkt. För herr lövblåsare var ute på gatorna i Nybro, utanför mitt fönster just idag och blåste bort löv. Och det låter vill jag lova. Så jag steg upp glad som en muntergök. Not!
Men tog tag i saken och började städa. För imorgon kommer mamma, stina, mormor och morfar ner och hälsar på. Det ska bli superduper skoj! Men det gäller att städa för mamma kommer nog ta fram pekfingret och dra över med. Fick ju lite påbackning sist. Ajabaja!

Nu ska jag in och fixa mitt personporträtt. Och sedan är det ju radio ikväll. Missa inte det, vi i frivolt snackar normer och så har jag & Louise provat på teledejtning. Klockan 18 på radioshore.

1 kommentar:

  1. Till och med lilla städtanten har fått påbackning av mamma:)

    SvaraRadera