torsdag 23 september 2010

Morgonpanik, godkänt arbete och kvällsmat i klädbutik!

Försov mig första dagen tillbaka i plugget efter en skön semester i Barcelona.
Vaknade halv nio av att Louise ringde och undrade vart jag var. Så kan det gå.
Och när jag försover mig så blir det ju hundra gånger värre än de behöver bli, eftersom tågen inte går efter mina behov alltid. Men jag var rätt så snabbt i skolan och gjorde ett godkänt jobb som fotograf, tror jag. Det kändes bra i magen och i själen. Så jag gick hem nöjd!!!!

Men först så tog jag en shoppingrunda med Louise för att hitta kläder till festen imorgon.
Maskerad. Jag ska väl förvandlas till ett mellanting mellan prirat & hora. (Jag är skeptisk)
Vad ska man klä ut sig till för att skapa de bästa chanserna för att få gå hem tillsammans med någon? Vill killar helst gå hem med en tjoande pirat eller en glad hora?! Får bli en liten snabb runda imorgon också. Sista minuten jag vet men det kan inte hjälpas. Jag har ju fasen haft semester!!! På stan hade Indiska kvällsöppet och där blev vi bjudna på supergod mat!! Gult ris med kryddig kyckling och oförskämt gott bröd!! Jag säger Mums & Mums!!


Bilder från semestern kommer! Någongång....
Nu ska jag stax blunda för trots sovmorgon måste jag upp & packa väskan. (tidiiiigt)
Förfesten är driket efter skolan så imorgon blir de spritväskan till plugget.
Men de gäller att hålla flaskan i styr under dagen för imorgon är jag nämligen studioman & ska klara av att räkna på fingrarna annars blir varken programledare eller BP glada!

3 kommentarer:

  1. Du måste skicka dina bilder till mig me, eller om vi tar det när du kommer hem nästa gång:)

    SvaraRadera
  2. Ha ha haaaa!

    Pirat eller hora? Ja du, kusin, det vet i fåglarna. Jag säger såhär, du är så bra som du är, på alla vis, så det spelar nog mindre roll. Var dit vanliga charmiga jag, så spelar det ingen roll vad du är utklädd till.
    Meja pratar förresten alltid om dig när farmor ska komma, nu för tiden. "Kommer Johanna med?"
    Du gjorde nog ett gott intryck!
    Kramen
    Sebastian

    SvaraRadera
  3. Hoppas att festen blev lyckad och som mamma håller jag tummarna för en tjoande pirat. Och målet är väl inte att få gå hem med någon??? Jag vill ha fullständig rapport imorgon:)
    kram

    SvaraRadera