tisdag 14 september 2010

Dagens schema

10:00 - 11:00 nyhetsgenomgång

Och sedan tomt. Vad gör man med denna fria tid. Har inte haft så mycket tid som är fria till att göra det Jag vill på flera veckor. Om jag hade kommit på vad jag skulle göra för eget reportage hade jag kunnat börja filma de men har ju inte kommit på någon idé som känns klockren.
Jag har en känsla av att det här kan bli som historiauppgifterna på gymnasietiden där jag överarbetade varje idé och arbete ut till fullo och bråkade på mamma & pappa så hela huset skakade.

Igår sände vi våran första nyhetssänding, Kalmarnytt. Jag var reporter och hade tillsammans med Granis gjort ett inslag om kårobligatoriet och att inbetalningskorten inte kommit ut till alla studenter.

På onsdag är jag redaktör, på torsag Tom/Bing och på fredag ska jag göra inslag till valprogrammet som sänds på måndag.

1 kommentar:

  1. Varning; ramla inte in i gymnasietidens uppgiftshysteri - det har du passerat:) Hur blev ert reportage om kåren då?
    kram mamma

    SvaraRadera