torsdag 2 september 2010

Äntligen verkar verkligheten vara tillbaka

eller åtminstone är mitt internet tillbaka i snabb hastighet.
Så nu kan jag äntligen kolla mailen, betala räkningar via internet, skype med vänner & familj och uppdatera bloggen. Plugget är igång igen för full rulle. Just nu läser jag kursen Video 2, en kurs som verkar jätterolig men har ett väldigt intensivt schema. Långa dagar och många uppgifter.
Vi ska bland annat göra nyhetsprogram, sådär som man brukade leka när man var liten.
Fast nu blir det lite mer på riktigt, med nyheter som sträcker sig utanför grannskapet.
Sedan jobbar vi i två redaktioner som ska göra varsitt magasin, vi funderar på att göra ett hälsomagasin. Spännande!

Nu blir de frukost och ett avsnitt av Oskyldigt dömd innan jag ska dra in till skolan där genomgång av kameraövningen och filmkrönikemöte.

2 kommentarer:

  1. Hej! Kul att läsa din blogg när det är posetift.
    Hoppas det kommer att gå bra med alla uppgifter du har framför dig. Var rädd om dej.
    Kram mor-mor och mor-far

    SvaraRadera
  2. Hej! Det låter kul med alla spännande uppgifter. Hoppas att ni haft en trevlig kväll i kväll. Josefine och jag tittade på Kristallen och undrade om alla stylister på TV har slutat... pappa är nöjd efter landskampen och nu ska jag hämta Stina. Vi hörs!
    kramar från mamma

    SvaraRadera