fredag 9 juli 2010

Vad är systmet? och varför blir jag inte bjuden på visning?

Gör intresseanmälningar efter intesseanmälningar hos Nybro bostad.
Men får aldrig något erbjudande om visning. Varför?
Jag har varit i kontakt med dem. De ger mig då förklaringen att man på hemsidan gör intresseanmälningar, som de sedan behandlar och som då hamnar under rubiken "behandlas".
Under den tiden skickar de ut erbjudande om visning till 5 personer. De 5 personerna har 5 dagar på sig att svara. Om de inte svara eller svara nej skickas erbjudande ut till 5 personer åt gången. Studenter och nyinflyttade till Nybro har störst chans att få ett erbjudande.

Jag är trög! Jag förstår inte systemet. Jag har anämlt mitt intresse på 10 lägenheter de senaste 2 månaderna. Varför får jag aldrig något erbjuande. Och om jag skulle få ett erbjuande vad händer om alla andra 4 som också fått samma erbjuande tackar ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar