fredag 9 juli 2010

Så farten & åldern hänger ihop

På jobbet.
Kund lämnade in Mel Gibsons senaste film, Edge of Darkness och hyrde Sherlock Holmes.
Eftersom jag blev så besviken på Gibson-filmen var jag tvungen att söka medhåll.

Jag; - Vad tyckte ni om den här förresten? (Viftar med filmen när paret var på väg ut)
Kvinnan; - Jag tyckte den var skitbra!
Jag; - Jaha... för jag förstod den inte alls...eller....men
Mannen; - Jag tyckte den var seg.
Jag; - Jo det tyckte jag med! kan inte dölja min lycka över att han tyckte som jag)
Jag; - För jag brukar tycka om Mel annars....
Mannen; - Det är mindre fart än vad han brukar ha. Ovanligt långsam för att vara Mel.
Kvinna; (påväg ut genom dörren) Han börjar bli gammal fattar ni väl! Jag tyckte i alla fall att den var skitbra!
Jag; - Det är ju huvudsaken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar