måndag 28 juni 2010

De äckliga pannkakorna tar över mitt liv

Fortsättning på förra inlägget!

Efter att spottat och kastat de äckliga pannkakorna som inte ens den goda grädden kunde rädda. Blev jag smått illamående och totalt stressad. Skulle ju vara på jobbet om 30 minuter och trots illamående så är jag fortfarande hungrig om inte annat måste jag äta i förebyggande syfte om jag inte ska svimma på jobbet. Så jag skärde frukt i bitar och gjorde en fruktsallad och slängde ner två läsk i väskan. Hoppas fruktsalladen blev ätbar och att jag inte är drabbad av någon förbannelse. Av all stress blev jag klibbig och svettig. Och eftersom tiden var knapp hann jag inte kyla av mig framför fläkten. Så nu står jag här på jobbet svettig och klibbig nästan lika äcklig som pannkakorna. Saknas bara att det är idag drömprinsen kommer in i butiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar