torsdag 25 mars 2010

Våffeldagen

Började med sovmorgon till klockan 13. Jag sov till halv tio. Riktigt skönt! Sedan åt jag frukost, mamma och pappa brödet är redan slut. Eftersom jag kom på att frukost faktiskt är riktigt gott när ni handlade frukostgrejer när ni var här och hälsade på.

Sedan hade vi ännu en föreläsning i ämnet statsvetenskap denna gång med en ny föreläsare, som faktiskt, hör & häpna, lyckades göra ämnet intressant, i alla fall lite. Men kanske bäst av allt han var riktigt rolig! La hela tiden in lite skojiga kommentarer. Enligt Louise ville han förmodligen bli stå uppare när var liten. Jag är nu vid närmare eftertanke och en tågresa rikare bredd att hålla med. Men funderar då på hur jag kommer bli ute på arbetsplatsen jag som ville bli Spice Girls, fröken och frissa bland annat när jag var liten....

Efter plugget blev det våffelkalas hemma hos Sarah, vi gjorde våfflor och de blev supergoda. Jag åt tills de stod ut genom alla öronen och ögon. Ska försöka ladda upp lite bilder på ifrån det mumsiga kalaset....

2 kommentarer:

  1. Bra att du äter lite ordentlig frukost. Vad blev det av lövbiffen och kasslern?
    kram mamma

    SvaraRadera
  2. Idag åt jag lövbiffen, en utav dem men jag hade ingen b-sås hemma så det blev inte så lyckat som jag hade hoppats på.

    SvaraRadera