torsdag 14 januari 2010

Samtalstider

Kvällen har bestått av samtalstider. Först pratat med mamma 40 min på Skype. Jag älskar
Skype, det är så smidigt och jag behöver inte hålla i någonting. Vi kan kolla runt på facebook från var sin sida och kommentera varandras bilder. Värsta moderna telefonparet. Jag & mamma. we rock!
Sedan pratade jag med Josse snosse fast i vanliga mobilen. Inte lika smidigt och sedan fick jag för mig att jag skulle börja ta kort på mig själv med bara en hand också, inte så lyckat. Varför vet jag inte? Josse kanske inte sa något vettigt....eller inte kom inte till poängen. Låter troligt i alla fall.


En sak som är säker är att Daniel håller än så länge världsrekord i att vara världens bästa skrämmare. Han skrämde Josse när vi pratade i telefon och lyckades ge mig hjärtklapping. Så han lyckades skrämma mig i Nybro från Motala. Det kallar jag klass.



3 kommentarer:

  1. Haha..bilderna blev ju bra:)
    Vi får planera ut nått bra sätt att skrämma honom på när du kommer hem..:)

    SvaraRadera
  2. jag är och kommer alltid vara mästaren så försök ni...

    SvaraRadera
  3. Som sagt bilderna blev ju riktigt bra men du är ju en mästerfotograf:)
    kram mamma

    SvaraRadera