lördag 16 januari 2010

en fika med Louise

Igår satt jag här och segade sedan efter mycket om och men bestämde Louise och jag för att åka in till IKEA där vi gick omkring och tittade. Jag hatar IKEA för man ser alltid en massa saker man vill ha där, jag höll i paket färgglada magneter länge och väl men till slut la jag ifrån mig dom. Vet inte om jag börjar bli snål eller klok?
Vi fikade i alla fall. Vi lyxade till det rejält men det var inte så jöttegott helt okej men min bit var kall och läsken smakade inte cola. Men vi hade väldigt trevligt och satt och pratade länge och skrattade mycket. Sedan var vi inne på Modehuset och jag provade en klänning som jag höll på att fastna i så Louise fick rycka ut. Tror Jossan har några minnen av det från en resa till just Kalmar. Vad är det med mig och klädbutikerna i Kalmar? Nej, tacka gud för Nybro vetja!

1 kommentar:

  1. Haha..de kommer ja ihåg va jättekul ju:) trodde vi skulle behöva klippa ut dig den gången:p

    SvaraRadera