fredag 1 januari 2010

Nytt år!

Så var det 2010. Det nya året inledde jag med att förlora flera matcher i Singstar mot Carro och Sofia. Men Nina och hängde i och kämpade väl och till slut lyckades vi knåpa ihop poäng till en vinst och en oavgjord match, av kanske tio matcher. Jag har inte avlagt något nyårlöfte, om man bortser ifrån mitt gamla klassiska, köpa minst en ny film varje månad. Vet inte om jag har klart det något år. Brukar bli så att jag glömmer bort mig och köper kanske 4 filmer en månad och sedan ingen på två månader, men slår man ut så borde det bli ungefär en/månad.

Pappas löfte blev att sluta gnälla. Tycker han har klarat sig bra idag, gnällde bara lite på att julgrannen barrar så mycket när man ska pynta ner den och lite på datorn när den inte är lika snabbtänkt som han själv. Men sen hur det kommer att gå resten av året det återstår att se.

Ikväll blir det spel,film, skoj kväll med lillasyster Stina och grannarna Oliva och Helena.
Gott nytt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar