fredag 1 januari 2010

Mcleods daughters

Bästa serien. Har ni inte sett den än har ni någonting att se fram emot, har ni redan sett den se den igen! Jag fick åttonde och avslutande säsongen i julklapp av mormor och morfar. Så julaftonsnatt, juldan och annandagen och dagen efter annandagen låg jag fastklistrad framför den lilla tv:n i det så kallade gästrummet här hemma hos mamma och pappa. Det är så himla bra men det känns nästan lite sorligt att det är klart nu, inga fler säsonger att se fram emot. Nu ska jag börja samla Cityakuten och Vänner säsonger istället. Något att se fram emot.
Men efter som det har gått några dagar sedan dagen efter annandagen ska jag nog börja om på säsong åtta. Jag vet att vissa skulle kalla mig besatt, andra serienörd och vissa skulle bara säga att jag är fullkomligt normal.
Tyvärr så dör ju en av mina favoriter i den här säsongen. Snyggningen och supermysiga killen Alex. En sådan skulle man ha! Så juldan låg jag och storböla i sängen. Mer eller mindre. Fast å andra sidan är ju alla mina favoriter på något sätt, men han är en absoult favorit. Ni förstår!

2 kommentarer:

  1. Hej tjejen!

    Inte sett den serien, men Vänner finns hemma hos oss och väntar på dig om du vill låna. Hade tänkt se alla avsnitt men har inte kommit så långt.... om du vill låna vore det rätt bra - då får jag lite "eld i baken".

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Nu hoppas vi snart at du får tillgång till en dator så att vi kan få lite uppdatering. Må så gott!
    Vinterkramar från mamma

    SvaraRadera