söndag 15 november 2009

Starkt!

Jag lyckades stå emot idag! Jag lyckades gå förbi filmhyllan inne på coop utan att plocka på mig en eller två nya filmer. Det var inte lättast. Men jag klarade det. Starkt jobbat, Johanna!
Igår kollade jag på "Den vilda jakten på stenen" och sedan började jag kolla på "Noll tolerans" men sedan började filmen "Day after tomorrow" som jag kollade på, men vaknade av att den var slut så dessvärre missade jag slutet. Sedan satte jag på Noll tolerans igen för att se färdigt men somnade mitt i och vaknade av att eftertexterna rullade på min tv. Då gav jag upp, stängde av tv för kvällen och tillät mig att somna. Men då bestämde sig mina grannar för att ha party, party. och turkmusiken drog igång för fullt på maxvolym. Sedan öppnade de dörren, stod i trapphuset och hojtade och tjoade. Farmor vet vad jag pratar om eftersom vi även i fredags låg och lyssnade på det här.

1 kommentar:

  1. Bra jobbat! Som student kan man inte hålla på och köpa filmer...
    kram mamma

    SvaraRadera