måndag 16 november 2009

Måndag!

Vaknade pigg som en lärka vid kvart i fem i morse. Så jag valde att ligga och slö kolla på film. Ett klart misstag, för sedan blev jag trött somnade om och vaknade kvart över sju istället. Då blev det lite halvbråttom. Men jag hann och kom till tåget, bussen och skolan i tid.
Sedan fick jag åka med Matilda hem eftersom också försov sig idag och hade tagit bilen till skolan. Och efter det, nästan direkt, hann slänga i mig lite mellanmål, så var det dags för att sätta mig och köra. Idag körde jag på en skitdålig groppig smal landsväg. Nästa lektion på fredag ska vi köra mitt i smeten i Nybro. Lite läskigt men det ska bli roligt.

Efter körlektionen slöade jag lite och sedan cyklade jag iväg till träningen. Nu kan jag äntligen cykla igen eftersom pappa klippt upp låset som någon roat sig med att låsa fast i min cykel. träningen gick inget bra idag. Mina tankar var någon helt annanstans och jag hade ingen kraft att pressa mig själv, så jag tog inte ut mig till max men jag tog mig igenom passet.
Men jag älskar box övningen som ingår i gympapasset. Boxas skulle jag vilja göra mer.

1 kommentar:

  1. Det är kanske boxare som blir din framtid
    hoppas inte det. Kul att du kommit igång med körningen det kommer säkert att ordna sig
    Kram mormor

    SvaraRadera