söndag 22 november 2009

Seg söndag

Idag har det varit riktigt segt. Vakande först vid halv nio, lite död sådär. Trött men vaken. Trött men jag lyckades ändå inte somna om. Men tydligen somnade jag ändå efter ett tag. Vaknade av mamma ringde vid tolv. Somnade sedan om igen och vakanade till liv vid halv två. Så dagen har minst känt konstig. Fick inte så mycket nytta gjort. Kollade på en gamal Beck film, och filmen Bästa sommaren. Nu ska jag försöka somna, för imorgon är det ju måndag och plugg igen.

Ska försöka få upp lite bilder här också ifrån festen igår, det var ju nämligen årets fyllan i villan.
Jag var utklädd till pirat. Med ett jättehäftigt svärd som lät och lyste i olika färger och en massa coola tatueringar med motiv av döskallar. Men vilket jobb det var att får bort de från halsen och kinden imorse ( vid två då) jag som ut som en röd kalkon efter allt skrubbande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar