onsdag 11 november 2009

Radiosändningen....

Har precis kommit hem till min stökiga lägenhet. Eftersom jag försov mig morse och inte hann fixa någonting. Hann inte ens äta frukost, så fick köpa ett äpple och en twix. Fin frukost.
Idag hade vi en kort men rolig dag i skolan. Jag gillar verkligen den här kursen. Den är jätteintressant även om den också har en hel del uppgifter om man jämför med de som vi läst innan. Sedan kändes det onödigt och åka hem mellan plugget och radion. och kan väl säga att vi utnyttja tiden, vi åt lunch kombinerat med sista manusförberdelserna, som minst sagt tog lite tid. Men vi har alltid så roligt när vi ska göra manus så det gör ingenting. Sedan valde vi musik, fyllde med på lite energi via godisautomaten och sen klippte vi iordning och fixade med våran idoljakt. Det gick över förväntan!

Trots att vi hade flera timmar på oss blev det lite stressigt emot slutet. Och idag var jag nästan mer nervös än vad jag var första gången eller inte mer men nästan lika mycket. Jag fick nämligen ta plats i kontrollrummet det var min tur idag. Jag skulle sköta musikknappen. Men det kändes bra och så Tack för alla tips och kommentarer om fiilmerna!

1 kommentar:

  1. Det är bäst att du ser till att komma i säng i tid i kväll då! Att försova sig kan ju förstöra en hel dag...men du verkar ha haft en bra dag trots den starten...
    Radioprogrammet var bra - ni är jätteduktiga!
    kram mamma

    SvaraRadera