tisdag 10 november 2009

Jag är så dukitg!

Gick till träning idag då en idiot låst fast min cykel. Så trots regn och rusk tog jag en promenad för att kämpa på ännu ett step-pass. Gick snabbare och gå dit än jag trodde. Men när jag kom dit visade sig att de bytt schema, och att det inte alls var step utan ett nytt pass - Aerobic.
Det är liknande step fast utan bräda. Och dessvärre för min del var det nya, helt nya stegkombinationer. Men jag tyckte det var roligare än jag trott. Så det får bli det på tisdagar framöver och step på torsdgar och sedan gympan på måndagar.

Jag är så trött, man blir bortskämd med läsdagarna, förra kursen hade vi ju läsdagar varje onsdag och fredag. Dagarna är forfarande lite snurriga sedan jag drömde lustigt natten till igår, först drömde jag att mamma & pappa var här och vaknade av jag letade efter dem bland kuddarna. Sedan somnade jag om och drömde att jag hade köpt en hund som hette Buster och hade ångest över att jag fortfarande inte hade berättat det för mamma & pappa. Vaknade och på väg in i duschen påminde jag mig själv om att jag måste ringa och berätta om Buster, först slog det mig att jag inte har någon Buster, ingen hund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar