söndag 8 november 2009

Finbesök av grannar

Idag fick jag besök av grannarna Weine och Cissi. Grannarna hemifrån Motala, vad ska man säga föredetta grannar!? Gamla grannar? Nej jag tycker grannarna hemifrån låter finast!
Vi tog en fika och satt och pratade, jättetrevligt. Och sen inte att förglöma så hade de med sig en liten present en flaska vit glögg. Så nu sitter jag här och kollar på flaskan och är jättesugen på glögg. Men det är väl inte riktigt tid än och jag har heller ingen skruvkorksöppnare, eller vad man nu kallar det.

Jag städade "lite" innan Weine & Cissi kom förbi så nu är det jättefint i min lägenhet och det känns toppen, jag älskar när det är så här fint!

1 kommentar:

  1. Vad kul med främmande! men en ordentlig avstickare måste det väl ha blivit på hemväg från Lund...? Vi tar med oss en korkskruv så att vi kan smaka på glöggen - vi hoppas att den finns kvar på fredag:)
    kram mamma

    SvaraRadera