måndag 28 september 2009

Ny inköpt tunika

Var och shoppade lite idag en ny tunika, jättefin.
Tror jag inviger den imorgon, tror inte jag kommer kunna hålla mig.
Idag åkte Emma hem, tänk att jag fortfarande inte vant mig vid tanken på att gästerna åker hem och jag ska stanna kvar, kändes som om Emma och jag typ hade varit på en liten tripp tillsammans. Som när vi åker tilll Stockholm och därför kändes det logiskt att jag borde hängt med henne och tåget hem till Motala men istället åkte jag med mitt tåg hem till Nybro. Tänk så lyxigt jag har två hem. Och tänk så bortskämd man kan bli med att få ha en egen lya helt för sig själv. Ingen som bossar eller inga kompromisser. Jag kan se livet är en schlager hur många gånger som helst utan att någon klagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar