tisdag 29 september 2009

Johan Falk hysteri

Råder det just nu i Nybro, åtminstone på filmkedjan. Stadens hyrbutik.
Såg häromdagen att två senaste filmerna om Johan Falk hade släppts. Ni vet han i nolltollerans, livvakterna och tredje vågen.
Hur som helst idag skulle jag hyra dem hade jag besämt mig för. När jag kom in i butiken stod det en annan där och velade vid filmhyllan jag gick fram och precis, jag överdiver faktiskt inte nu, när jag sträckte mig efter filmen tog hon den enda första som var kvar på hyllan. Den andra lämnade hon visserligen men jag vill se dom i rätt ordning. Hon tittade på mig och frågade om jag hade velat ha den. Mitt hopp väcktes att hon kanske skulle tycka synd om mig och låta mig får den istället så ja sa jag och såg så snäll ut som jag bara kunde. Men hon svarade bara att det var otur. Men antar att hon gjorde rätt för jag skulle aldrig släppt taget om jag fått greppet om den först. Aldrig.

Gick tillbaka för att se om dom fått in den efter min floppade springrunda men icke sann icke. Nu kvarstår hoppet till imorgon. Måste dem fått in den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar