tisdag 1 september 2009

Irriterad


Det blir jag, när grannarna i porten går upp och in på vindsförådet som är precis utanför min dörr och sedan lämnar den dörren uppen efter sig. Varför stänger de den inte? Jag vet att den är jättetrög att stänga och man måste ge den en rejäl knuff men ändå. Där inne finns ett fat med råttgift så förmodligen finns det råttor och jag vill inte att de ska springa ut. Så snälla stäng dörren eller snälla, snälla råttor stanna där inne, spring inte ut.



Tog en bild jag vet inte om ni ser för jag tog den genom kikhålet som sitter på dörren försökte ta en bra bild men mitt tålamod tog slut sedan blev man så yr av att stå på en pall och kolla genom det där lilla hålet och försöka få allt att funka med ljus och skärpa och liknande.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Reta dej inte på grannarna ta upp det med fastighetsskötaren, så kanske den kan gå lättare att stänga.
    Kram mormor o mrofar

    SvaraRadera