torsdag 27 augusti 2009

KLT + shopping

KLT = Kalmars länstrafik.


Tog bussen in till Kalmar idag, efter att ha sett dagens avsnitt av sjunde himlen, där jag shoppade en vit top som jag behövde efter som min andra hade blivit liten så den förvandlats till en "modern" midjetröja. Jag köpte även ett par skor eftersom min mamma ända ifrån Motala lider så av att mina skor är så slitena så jag inte kan lyfta på fötterna och gå ordentligt, tänk då hur Nybros invånare måste lida. Slut på lidandet, nya skor är införskaffade.

Sedan tog jag statsbussen och åkte till skolan, för att veta hur jag tar mig dit på måndag när det gäller på allvar. Det gick bra, även om KLT inte hade någon funktion så man kunde se vad nästa hållplats heter, så det var bara att sitta med tidtabellen och pricka av alla man åkte förbi.

1 kommentar: