torsdag 27 augusti 2009

Hjälp vattenkokaren smälter!!!!!!!!!!!

Dricker varm oboy till frukosten. Jag tycker inte om kaffe och tycker mest TE inte smakar någonting, alla som känner mig vet att jag är riktigt sockerfreak.
Jag har två plattor och på en av dem står min vattenkokare när inte plattan användes.
Var bara det att imorse, så satte jag mitt ljushuvud på fel platta. Undrande varför inte mjölken blev varm såg jag till min fasa att vattenkokaren stod och smälte. Jag slet bort den från platten men min vattenkokare var redan förstörd och platten full av smältplast, lägenheten var full av äcklig rök. Kanske var det tur att jag inte har kopplat in brandvarnaren än för då att det tjutit i hela trappuppgången.
Aja lägenheten brann inte upp och plattan fick jag ren och rök fick jag ut genom fönstrerna. Tyvärr glömde jag att ta en bild och resterna ligger i soppåsen som ligger i soprummet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar