torsdag 19 juli 2012

Börslyckegård!

Ligger lite efter i bloggandet! Men här kommer lite uppdatering från en härlig sommaraktivitet. Molly och jag tog med oss mamma och åkte till Börslyckegård där vi hälsade på djuren. Det fanns hästar och getter som man kan kunde mata med knäckebröd och söta kaniner som man kunde ge maskrosblad eller gräs. Och såklart en massa höner och 2 tuppar och de gick lösa. Så jag hade lite små panik men försökte som mamma att inte visa det så att det skulle smitta av sig på Molly. Tror jag lyckades för att Molly verkade inte rädd, det var hönsen som var rädda för henne när hon kom med sina bestämda jättekliv. Men jag kände mig som en pinne. Det var trots en fjantig mamma och en massa virriga hönor jättemysigt och ett varmt tips till alla barnfamiljer som ville göra något litet äventyr i sommar som inte tömer hela plånboken.
 
 



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar