fredag 3 februari 2012

Herregud, hon sover fortfarande!

Vaknar av att det är tyst. Tittar på klockan och får en chock när den visar 07.12

Rusar upp och tittar till Molly. Hon andas väl!? Och det gör hon! Hon sover som en stock!

Går upp och gör mat men Molly sover fortfarande. Och har sovit sen klockan nio igår kväll. Det enda var att hon gnydde till vid två. Då gav jag henne nappen och gick upp för att fixa mat men ångrade mig halvvägs till
köket. Räknade lite på fingrarna, hon skulle ju fyra egentligen. När jag stod där och dividerade med mig själv kom jag och tänka på att syster Susanne brukar säga att jag inte ska gå upp och fixa mat så fort hon vaknar utan se om hon somnar om ändå. Så jag tassade tillbaka till sovrummet och då hade Molly somnat igen.

Men nu hör jag att det är någon som vaknat så nu ska jag gå bort och gosa lite!

1 kommentar:

  1. En sådan där gullunge kan man ju inte låta bli att gosa med...hela tiden :)

    SvaraRadera