tisdag 14 februari 2012

God natt och sov gott

Hemma efter lite månadsfest i stugan. Molly fick massa fina presenter. Och så fick hon sitta med vid bordet när vi spelade kort vilket jag tror blev en ny favorit för det lilla charmtrollet. Hon bara satt i sin stol och skrattade och flirtade med alla. Och vid efterrätten fick hon en liten sked grädde! Bara sådär!Opps! Och nu har jag världens ågren!! Sex månader gammal och jag lät gammelmorfar ge henne lite grädde! Gör det mig till världens sämsta mamma ever? Nu tittar vi på project runway eller vi(?) jag tittar och Molly sover så sött helt utslagen efter alla fester! Det råder ingen tvivel om att det här är en liten partypingla

1 kommentar:

  1. Det är alltid lika kul att fira månadsdagar:-) Morfar var ganska trött efter kalaset han också...

    SvaraRadera