torsdag 5 maj 2011

Vuxen nog för en 2:a

Sprang på Uffe i trapphuset, preics och hon som hade varit här och kollat på lägenheten var intresserad och ville ha den. Så han skulle höra av sig med datum. Vi hann inte snacka mer för han höll på att visa någon annan grabb en annan lägenhet, så han nämnde det liksom bara i förbi farten. Hoppas han hör av sig idag, jag vill veta när det blir flytt, men förmodligen blir det ju kring den 15 eller kring den första juni.

Tänk att jag ska flytta till en tvåa, så vuxet men å andra sidan ska jag ju bli mamma så att jag får nog säga allt mer hej till vuxenlivet.

Och så äter jag ost-tärningar som besatt. Mums. Det är just nu det godaste som finns. Men idag ska jag fixa Johannas special köttfärssås till Peter som är på väg ner.

Jag har också letat lite ihjäl mig efter Astrid Lindgren musik på spotify, har hittat lufarevisan men jag är nästan säker på att vi hade flera album hemma med filmmusiken när jag var liten. Mamma & pappa kanske har kvar dom så jag kan låna hem dom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar