onsdag 2 mars 2011

Pizzakvällen blev pisskväll

Idag skulle jag ge efter för suget och lyxa till det med en pizza.
Väl inne hos pizzabagaren bestämde jag mig för en kebabtallrik, men de glömde bort min beställning så jag fick en pizza på köpet och två burkar läsk.
Men när jag kom hem upptäckte jag till min stora fasa att de inte hade haft på någon vitlökssås på kebaben. Piss! Så jag gick ner till 7eleven men de hade ingen k-sås och då vandrade jag ner till coop men de hade inte heller någon k-sås så det fick bli någon aioli som var skitäcklig. Och pommesen som såg god ut innan hade blivit mjuk och köttet kallt. Så jag tog en pizzabit, och den var helt okej.

1 kommentar:

  1. Vilken tur att han skickade med en extra pizza då!
    Nu får väl Emma och du passa på att äta något riktigt gott till helgen och så fixar vi lite nya matlådor som Pia kan ta med sig upp... Något särskilt som önskas?
    kram mamma

    SvaraRadera