söndag 21 november 2010

Ny vecka, nya tag

Nu lämnar jag sändarveckan bakom mig och imorgon intar jag rollen som nyhetschef. Har ställt klockan första ringning på 04:30 och den sista på 06:15. Det första är visionen, det sista är krisen och någonstans i mitten är helt godkänt.

Ifredags köpte jag bussbiljetter till Stockholm. På torsdag åker jag & louise upp, hon ska träffa familjen och jag ska fixa skoljobb. Men hoppas hinna med lite shopping och att bara strosa omkring. Komma känns lustigt att ha egen tid i Stockholm. Men jag ska försöka bara koppla av och njuta. Ska bli riktigt roligt!

Mamma, jag tyckte den röda gardinen var sötast! Och jag har sett ut massa med gött julgodis jag vill göra när jag kommer hem. Måste boka in en göra-julgodis-kväll med Pia.

1 kommentar:

  1. Göra julgodis-kvällen är inbokad till den 22/12. Gudmor håller också på och letar recept för fullt:-) Jag står för de fina marsipantomtarna! Pappa och Mats står för öl-drickandet...det är säkert någon fotbollsmatch på TV... kramar mamma

    SvaraRadera