måndag 11 oktober 2010

Ibland menar man måste när man säger vill och ibland menar man vill när man säger vill

Nu snubblade jag precis innanför dörren efter en lång dag. Där inte ett dussin lampor vilja göra som Emma & Jag när vi ska försöka ljussätta studion. Att bära ut scengolvet visade sig inte vara så krånligt, både Emma & Jag har alla fingrarna i behåll. Vid sjutiden skrek våra kroppar efter mat, så vi begav oss mot Maxi där vi handlade så vi kunde göra en köttfärspaj. Planen var hela tiden att vi efter nytänding med energi skulle komma tillbaka till plugget och göra lite mer nytta, men den planen gick i kras. När insåg att de inte fanns så mycket vi kunde göra utan lite hjälp och mest var det tröttheten som gjorde sig påminde. Så de får bli nya tag imorgon.
När min cykel ska med till skolan för att agera rekvista. Hur ska de gå? Den fick komma med för den är så ful!

Nu ska jag, 23:04 baka en kaka som vi kan bjuda gästen på. Älskar man inte livet just såhär dagar?

PS! Pajen blir jättegod!! Tacofärs, tomat, fetaost och extra, extra mycket i ost i äggmojset man häller över. Tror besämt de heter någoting annat men kommer inte på vad och nu vill jag börja baka. Eller vill och vill men det är så dags men sen vill jag sova och då menar jag vill!!!

1 kommentar:

  1. Du verkar fortfarande stressad...det riktigt lyser genom inlägget. Tänk på att andas:)
    kram mamma (som kommer och hälsar på på lördag tillsammans med pappa)

    SvaraRadera