torsdag 8 juli 2010

Vill vara tillbaka på tåget

Upptäckt en sak när det gäller mig. Jag läser aldrig så bra som på tåg!
På tåget hem till Motala läste jag ut min bok, ca 100 sidor, och på tåget hem till Nybro igen läst jag också febrilt. Varför jag slukar sidorna på tågen vet jag inte. Tror det har med rörelsen att göra. Nu läser jag Alfahannen. Och jag har kommit till den delen i boken, där man knappt kan hålla fingrarna i styr för det är så spännande, man vill bara blättre framåt för att se vad som händer. Även om det är fusk.

2 kommentarer:

  1. Snart är jag tillbaka i Kalmar, vill du ses nån dag? Kram.

    SvaraRadera
  2. Det är härligt att läsa på tåg! Kul att höra att Lousie kommer til Kalmar snart... pappa och jag funderar på att åka ner någonting till helgen -var du ledig då?
    kram mamma

    SvaraRadera