fredag 9 juli 2010

Snygg och gentleman

Kund inne i butiken. Riktig snygg.
Minus, köpte cigg. I och för sig behöver det nödvändigtvis inte vara till han själv.
Minus. Han hade solglasögon, mörka. Så jag kunde se hans ögon. och utan ögonkontakt kan jag inte avgöra hur han tittar på mig och utan en blick, en hint om hur bollen ska spelas, så blev det inget spel ikväll.
Plus. Han är en genteleman, öppnade dörren åt en annan kund som skulle in i butiken.

Slutsats - opertation, snygg och gentleman. Nerlagd.


Jag skulle bett honom visa leg, då kunde jag sett hur gammal han är.
För som Josse & jag kom fram till, börjar man prata, flirta med någon som sedan berättar att han är 30 kanske man inte låter det gå längre. Men som mamma, jag & Josse kom fram till - Det Beror På Hur Man Är Som Person.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar