onsdag 28 juli 2010

Jag har kommit till den mörka sidan

Och nått gränsen där jag inte kommer någonstans. Jag packar och packar och packar och packar och packar och packar. Jag packar nästan ihjäl mig. Jag packar mig åtminstone svettig. Men alla som varit i min lägenhet i sommar vet att man blir svettig bara genom att vrida huvudet från den ena sidan till den andra. Jag packar och packar och packar men det känns inte som jag kommit någonvart. Har bara två kategorier kvar att packa ner.
1) De man inte kan packa ner förens natten innan eller samma morgon
2) De som är svårt att packa, hur ska man packa det på bästa sätt.

Inget rum är helt tömt men å andra sidan har jag bara ett rum.

3 kommentarer:

  1. Åh jag längtar till att få se din nya lägenhet :D och att träffa dig. Jag håller på bli galen av tristess och att inte träffa människor. Jag kommer behöva lära mig prata pånytt om det här fortsätter.

    SvaraRadera
  2. Du vet att det bara är att komma hit! Fast jag jobbar varje dag nu 10-17 fram till på söndag men på kvällarna är jag ledig.

    SvaraRadera
  3. Jag ska komma förbi, vill bara gör det någon dag när du är ledig så man slipper passa en massa tider och stressa runt :D hur ser dina arbetstider ut runt stadsfesten?

    SvaraRadera