onsdag 21 juli 2010

Bananlådor

På jakt efter bananlådor. Fick 6 stycken hos Coop men de är redan fulla. Mest av mina filmer. Och så vill jag inte packa för tungt. Bättre med många flyttbara lådor än få orubbliga lådor. För då kan ju bara Pappa & Daniel bära. Eller ska jag tänka om? Det kanske vore en idé!!

Var inne på Willys igår och där fick jag just ett orubbligt nej. Vet inte om det beroende på att jag skrämde kassörskan så hon ryggade bakåt eller om det bara är en dum

Jag får gå tillbaka till Coop och den trevliga killen så kanske jag får 6 igen.
Eller så går jag till Lidl, där borde jag kunna få 100 jag är ju så gott som släkt med Von Lidl.

3 kommentarer:

  1. Fick du 6 av den gulliga killen på Coop???
    Jag blir orolig:)
    kram mamma

    SvaraRadera
  2. lungt kan fixa hur många som helst!! bra säg att du känner mig, men tror inte du får 6! då får du gå till coop igen... vi håller inte på så i våra fina lidlbutiker....

    SvaraRadera
  3. Hej! Det är mycket snack om sex nu blir mormor orolig hoppas det bara är siffran sex
    Kram mormor

    SvaraRadera