onsdag 30 juni 2010

Tydligen är jag mobbad av det bruna vattnet

Det har tydligen varit en stor vattenläcka i lilla Nybro och vattnet har blivit föräcklat och brunt. Allas vatten utan mitt. Kunderna kommer in och köper vatten som aldig förr. Varför har inte mitt vatten blivit brunt? Det bruna vattnet mobbar mig? Jag vill också ha brunt vatten.
Om jag hade fått brunt vatten, hade någon snygg kille som fixar vattenläckor varit tvungen att komma hem till mig och fixa. Men de kanske fixar hela staden på en gång och då vill jag Inte ha något brunt vatten. Så det kanske är någon där uppe som vill mig väl och sett att jag har skött mig.

1 kommentar:

  1. Supersnygg design... och roligt med många inlägg men jag hinner inte rulla tillbaka och skriva kommentarer till alla. Nu ser vi fram emot at få träffa dig imorgon och kanske kan det bli ett kvällsdopp redan då:)
    många kramar från mamma

    SvaraRadera